Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Prvi korak: Razumevanje potreb strank 18.03.2010

Kadar potencialna stranka ali naročnik omeni, da načrtuje PR kampanjo za veleprodajo, se je ponavadi smiselno dogovoriti za sestanek, na katerem se določijo cilji kampanje ter ciljne skupine ljudi, ki jih želimo s kampanjo doseči. Najpomembneje je, da že takoj na začetku skupaj s stranko opredelimo cilje, saj v nasprotnem primeru kampanja ne bo uspešna.
Ob tem pa je tudi potrebno razumeti ciljno skupino, poti na trg in segmentacijo trga ter zgraditi pravo sliko o tem, kaj vse je potrebno za podporo blagovne znamke. Šele na teh temeljih je mogoče zagotoviti uspešen, dolgoročen in zaupanja vreden odnos s stranko.

Več preberite na:
http://www.b2bm.biz/blog/2010/03/destination-anywhere.html