Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Promocijski materiali pomagajo premagati krizo 15.01.2009

Raziskava, ki jo je naredil in objavil PSI Journal, prikazuje pomembnost uporabe promocijskih materialov v komunikacijskem spletu.
Vpletanje blagovne znamke v življenje potrošnika povečuje zapomnljivost in prepoznavnost blagovnih znamk. Podjetja se tako lahko lažje in učinkoviteje dolgoročno borijo za svoj tržni delež. Več o tem, kako s promocijskimi izdelki povečamo moč blagovnih znamk v obdobju recesije, preberite v članku iz revije PSI Journal.

ČLANEK

Dokumenti: