Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Prodajajte na način, ki ustreza vašim strankam 15.04.2010

Cilj vsakega tržnika je stranko prijazno opozoriti na privlačno vsebino. Vedenje strank se danes izjemno hitro spreminja, s tem pa tudi pravila prodaje. Tržnik se mora zavedati, da je danes moč v rokah potrošnika.

Ta se o izdelku pouči na spletu, veliko ljudi pa pred nakupom na spletnih forumih preveri izkušnje uporabnikov. Stranke želijo, da podjetja z njimi komunicirajo po njihovih pogojih in na način, ki si ga izberejo. Tržnik se mora znati hitro prilagoditi – poznavanje starega modela življenjskega cikla izdelka ne zadošča več.

Več o tem si lahko preberete na: http://chiefmarketer.com/online_marketing/0329-consumer-power/