Priložnost, pridi že! 03.03.2011
Pripravimo kreativno rešitev, navdušeno jo predstavimo naročniku in potem naročniku ni všeč? No, mogoče mu je blazno všeč, ampak tega ne bi naredil v svojem podjetju.
Za nezadovoljnega naročnika pripravimo potem novo rešitev, a stare ni treba vreči v smeti. Z malo dodatnega kreativnega razmišljanja in premikanja mej lahko najdemo idejo, ki bo morda še primernejša, če ne za tega naročnika, pa za kakšnega drugega. Ponudi se priložnost za novo priložnost.Ste se kdaj vprašali, zakaj se zgodi, da naročnik nasprotuje vašim zamislim? Res je, da dobimo dosti idej, ne da bi nas kdo posebej spodbujal, vendar pa včasih potrebujemo le en ne, da potem razvijemo še boljšo kreativno rešitev. Vendar so za to nujni jasen brief in meje, znotraj katerih naj se kreativnost giblje.
Več o tem na:
http://www.smashingmagazine.com/2011/02/25/why-wait-for-the-opportunity-create-your-own/