Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Pričakovanja za leto 2009 – porast oglaševanja v vseh medijih 16.12.2008

Glede na polletno raziskavo Advertisers Perceptions Inc. je pričakovanje oglaševanja v Ameriki na najnižji ravni v sedmih letih. Vendar so pričakovanja za leto 2009 vseeno optimistična.
Raziskava med 1000 oglaševalci in medijskimi zakupniki v oktobru in novembru 2008 je pokazala, da 48 % pričakuje, da bo oglaševanje v nacionalnih časopisih upadlo v prvi polovici leta 2009, ena tretjina jih enako predvideva za revije, zunanje oglaševanje, TV in radio. Številke se zdijo zastrašujoče, vendar je položaj popolnoma drugačen, ko pogledamo predvidevanja za porast oglaševanja.

9 % vprašanih meni, da se bo oglaševanje v nacionalnih časopisih povečalo, 43 % pa, da bo ostalo na enaki ravni. Najboljše rezultate pričakujejo za on-line in mobilno oglaševanje, saj večina predvideva porast tovrstnega oglaševanja:

·        on-line: 68 % porast + 25 % enako = 93 % bolje ali enako,
·        mobilno: 51 % porast + 37 % enako = 88 %.

Rezultati so podobni tudi za druge kategorije, kljub temu, da 30 % do 42 % vprašanih pričakuje upad oglaševanja:

·        zunanje oglaševanje: 17 % + 54 % = 71 %,
·       radio: 16 % + 49 % = 65 %,
·       revije: 18 % + 47 % = 65 %,
·       lokalni časopisi: 11 % + 47 % = 58 %.

To so seveda samo mnenja oz. predvidevanja posameznikov, ki so se lahko že spremenila. Pomen številk pa je takšen, kot ga sami hočemo videti – saj veste, kozarec je lahko napol prazen ali napol poln.

http://www.suite101.com/blog/cartros/industry_executives_expect_all_media_advertising_to_grow_in_2009