Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Prepričajte z enostavnimi pisavami 02.04.2010

Ste se znašli v situaciji, ko morate stranko prepričati, da izpolni obrazec za prijavo ali pa morate poiskati prostovoljce za sodelovanje na dobrodelnem dogodku? Če boste na obrazcu ali na dopisu uporabili enostavne in pregledne pisave, je uspešnost zagotovljena.
Raziskave so namreč pokazale, da je človekovo zaznavanje informacij močno odvisno od enostavnosti oziroma kompleksnosti pisav. Ljudje naj bi se na podlagi enostavnih pisav tudi lažje odločali o sklenitvi raznih obvez ali zadolžitev.



Celotno zgodbo si lahko preberete na: http://www.futurelab.net/blogs/marketing-strategy-innovation/2010/03/convince_simple_fonts.html