Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Premislek o tradicionalnih pristopih 23.06.2011

Danes lahko uporabniki dosežejo blagovne znamke praktično povsod. V dobi interaktivnega marketinga je za podjetja to še toliko težje, saj se morajo ves čas prilagajati kupcem in jim dajati vedno nove izdelke, storitve ter nakupne izkušnje, da se ne naveličajo.
Forrester je marca letos izvedel raziskavo, da bi razumeli, kako tržniki uporabljajo podatke o kupcih za razvijanje komunikacije in strategij.

Celoten članek si lahko preberete TUKAJ.