Prednosti organizacije usmerjene k potrošniku 27.08.2009
Strateški marketing postaja vse pomembnejši del poslovanja podjetja. Izvajajo ga vodje marketinga. Gre za pomembno in dinamično funkcijo, katere področja delovanja pa pogosto niso povsem jasna.
Vsaka organizacija ali podjetje se mora najprej samo odločiti, kako in koliko bo usmerjeno k svojim uporabnikom in zadovoljevanju njihovih potreb. V primeru aktivnega usmerjanja zahteva to nadaljnje širjenje segmentov trženja znotraj organizacije in njeno homogeno delovanje. Veliko podjetij, ki se je za to odločilo, se je uspešno soočilo z nepričakovanimi izzivi.V središču teh izzivov je oseba – vodja trženja, ki za zagotavljanje uspešne, k potrošnikom usmerjene organizacije vodi razprave, strategijo reorganizacije in vključevanje različnih vrst trženja v celotno podjetje.
Podjetje Hewlett-Packard je eden primerov dobre prakse. Pri razvoju svojega poslovanja se je odločilo za organizacijo usmerjeno k potrošniku in upoštevalo nasvete strokovnjakov. Danes redno uporabljajo antropološke študije, organizirajo fokusne skupine in merijo zadovoljstvo uporabnikov.
Tako si prizadevajo razumeti uporabniško izkušnjo in učinkoviteje doseči čim več odjemalcev svojih izdelkov namesto narobe – najti čim več izdelkov in storitev za svoje potrošnike. Prav to pa je tisto, kar narekuje dobra organizacija, ki je smerjena k potrošniku.
Več na: http://adage.com/cmostrategy/article?article_id=138612