Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Potrošniške raziskave 20.09.2011

Kaj je boljšega, kot da lahko v tekmi s konkurenti komuniciraš konkretne podatke?
Revija, ki se že več kot 75 let ukvarja s potrošniškimi raziskavami, ne dovoli uporabljati podatkov in raziskav v oglasih, a Reckitt Benckiser jih ne uboga. In zakaj? Ker so ugotovili, da jim komuniciranje teh podatkov koristi in veča tržni delež. S trženjskega vidika je to vsekakor razumljivo, a vsekakor je treba vzeti v obzir, da se lahko ti podatki napačno komunicirajo in interpretirajo, sploh v TV oglasih, kjer je treba v čim krajšem času povedati čim več oz. ozavestiti pri porabnikih.

Več o tem si lahko preberete na: http://adage.com/article/news/reckitt-ads-feature-consumer-reports-results-ban/229730/