Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Potrošnikom bolj pomembna ekologija kot zdravje 11.11.2008

Potrošniki menijo, da je bolj pomembno, da embalaža hrane vsebuje informacije o reciklaži, kot da vsebuje informacije o vsebnosti soli, sladkorja ali kalorij v produktu.
Po najnovejši raziskavi Mintela 84 % potrošnikov na embalaži predvsem poišče informacije o možnostih recikliranja. 80 % je takih, ki pogledajo, koliko soli vsebuje izdelek, in 79 % tistih, ki pogledajo koliko sladkorja vsebuje izdelek. Takih, ki pogledajo, koliko kalorij vsebuje izdelek, je samo 70 %.

Vsi proizvajalci bi morali združiti moči in standardizirati sistem označevanja, kaj in kako se lahko reciklira. Da bi še spodbudili potrošnike k recikliranju, mora biti označevanje čim bolj preprosto.

http://www.brandrepublic.com/News/784889/Recycling-concerns-beat-health-shoppers-agenda/