Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Potrošniki vse bolj premagujemo višje cene 04.08.2011

Potrošniki ne moremo vplivati na cene hrane, a raziskave kažejo, da se ne vdamo kar tako.
Potrošniki smo vse bolj previdni, hkrati pa tudi vedno bolj iznajdljivi in pozorni. Oboroženi z več informacijami natančno preračunamo, kje so cene ugodnejše, in temu prilagodimo nakupe. Veliko vlogo pri večji ozaveščenosti imajo tudi internet in mobilne aplikacije.

Več o tem si lahko preberete na http://www.mediapost.com/publications/?fa=Articles.showArticle&art_aid=154573.