Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Potrošniki naj bi zapravili 7 bilijonov dolarjev za virtualne dobrine 25.11.2010

Ko govorimo o nakupu virtualnih dobrin, se nam dejansko zdi, da dobimo nekaj za svoj denar, čeprav je to le navidezno.
Dejansko pa nimamo doma krav in solate iz igrice na Facebooku ali drage obleke, ki jo kupimo za igranje pokra prek spleta. Glede na razmah Facebooka in telefonov, ki omogočajo uporabo spleta, pa so takšne igrice in s tem povezani nakupi na voljo ljudem vseh starosti.

Se vam zdi, da so te številke pretirane? Naj vam povemo, da je Forbes opravil intervju z moškim, ki je zapravil kar 335.000 dolarjev za navidezno dobrino v igrici.

Številke so vrtoglave. Boste razmislili, če bi se tudi vi začeli ukvarjati s čim takim? Seveda na strani prodajalca, ne kupca.

Več o tem na: http://www.marketingpilgrim.com/2010/11/consumers-expected-to-spend-7-billion-on-imaginary-goods.html