Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Potrošnike še zmeraj prepriča zamrznjena hrana 11.09.2009

Raziskava »Food and Drink Federation« razkriva, da vse več Britancev kupuje zamrznjeno hrano.
Ugotovljeno je, da 81 % potrošnikov kupuje in uživa zamrznjeno hrano zaradi dobrega okusa ter dodanih arom, medtem ko 78 % anketiranih pravi, da zamrznjena živila uživa predvsem zaradi njihove kakovosti. 81 % je takih, ki se strinjajo, da so zamrznjena živila primerna in vsestranska.

Nekatera podjetja vlagajo v razvoj novih proizvodov zamrznjene hrane, saj želijo hrani dodati boljši okus, manj maščob in povečati kakovost izdelkov.

William Jakson iz podjetja Food Group MD je prepričan, da potrošniki postajajo vedno zahtevnejši in pametnejši pri svojih nakupih ter se zavedajo, da pri zamrznjeni hrani zaužijejo manj vitaminov in hranilnih snovi, vsestranskost zamrznjene hrane pa pomeni, da jo je preprosto vključiti v različne jedi.

Več si lahko preberete na:
http://www.marketingweek.co.uk/consumers-still-falling-for-frozen-food/3004168.article