Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Poslušajte in si zapomnite 17.03.2011

Se vam je že kdaj zgodilo, da se vam je nekdo predstavil, vi pa ste v isti sekundi pozabili njegovo ime? Niste edini. Podatki kažejo, da si povprečni ljudje zapomnimo med 25 % in 50 % tistega, kar slišimo.
Problem ni v tem, da bi imeli vsi tako slab spomin, le poslušamo ne dobro. Poslušanje nam otežujejo ljudje, s katerimi se pogovarjamo, saj so lahko ti iz različnih držav, tudi če so vsi iste narodnosti kot mi, lahko imajo različne naglase. Ne gre samo za to, da dobro poslušamo, iz pogovora moramo namreč tudi razumeti bistvo in potem to predati naprej. Vse to zahteva vajo, moramo se navaditi, da ne govorimo čez ljudi in ne želimo v pogovoru uveljaviti le svoje volje, ker nam lahko sogovornik govori nekaj, kar nam bo še kako koristilo. Prebivalci nekaterih držav govorijo hitreje in je v njihovi navadi, da te preglasijo, a to ne pomeni, da je s tem kar koli narobe, če le to razumemo.

Sicer je pa način govorništva odvisen od vsakega posameznika. Tudi če nekdo prihaja iz države, kjer veljajo za mirne in tihe, je lahko vseeno glasen in ga takoj napak razumemo. Zato poslušajte in ne sklepajte prehitro.

Več o tem na: http://blogs.hbr.org/cs/2011/03/shhh_listening_is_critical_in.html