Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Popusti ali rabati 18.03.2010

Na prvi pogled se zdi, da je za potrošnike enostavneje, da kupijo nek izdelek po znižani ceni, kot da bi izpolnili obrazec za rabat. Toda obstaja nekaj prednosti ponujanja rabatov namesto popustov pri cenah izdelkov v trgovinah, tako za podjetja kot tudi za potrošnike.
Predstavljamo vam sedem različnih poti, ki lahko tržnikom in sodelavcem v marketingu pomagajo pri izboljšanju prodaje in povečanju vrednosti blagovnih znamk.

Najdite ustrezno pot tudi zase na:
http://chiefmarketer.com/disciplines/promotions/0201-make-rebates-work-harder/