Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ponovno rojstvo grafičnega oblikovanja 03.12.2009

V poznih 80. letih se je zgodil prvi velik premik glede pomembnosti dela grafičnih oblikovalcev in njihovega načina izdelave. To se danes, v času svetovne recesije, spet pojavlja.
Še pred tem so bile stranke popolnoma odvisne od oblikovalcev, saj niso vedele, kaj in kako oblikovalec sploh dela. Oblikovalec je naredil ročno fotokopijo in izdelek poslal stranki, da ga potrdi. Če je stranka potrebovala zapiske ali kar koli drugega, je morala poklicati oblikovalca. Cilj oblikovalcev je bil popolnost, všeč jim je bilo vse, kar so naredili, vse je bilo zelo konkretno in večinoma plačljivo. 

Potem je prišla visoka tehnologija, ki je omogočila "običajnim" ljudem, da sami naredijo stvari, za katere so prej potrebovali oblikovalce. Oblikovalci so se bili prisiljeni prilagoditi. Oblikovalci se morajo danes stalno učiti in ustvarjati vedno nove načine komuniciranja za raziskovanje večjih razsežnosti oblikovanja.



Preberite več na:
http://www.commarts.com/columns/bring-hope-back-design.html