Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Pomladno srečanje CommWorld v Bratislavi 05.06.2009

Od 21. do 23. maja smo bili v Bratislavi, kjer smo se udeležili srečanja mreže neodvisnih agencij CommWorld. Poglavitna tema predstavitev je bila recesija.
Generalni direktor mreže CommWorld Ron Pollin je v svoji predstavitvi med drugim spregovoril tudi o težavah in priložnostih, ki jih prinaša recesija.

Težave, s katerimi se v glavnem soočajo agencije, so:

- težave pri najemanju posojil,
- stranke zahtevajo daljše plačilne roke,
- nekatere stranke znižujejo oglaševalske proračune, nekatere celo propadejo,
- nižanje cen,
- prestavljanje ali odpoved napovedanih projektov in
- poskusi prevzemov strank s strani drugih agencij.

Po drugi strani pa je recesija tudi priložnost, kajti:

- zmanjšanje aktivnosti pomeni večjo opaznost za manj denarja,
- stranke iščejo kreativne in nove pristope,
- aktivnosti morajo biti bolj nadzorovane in merjene,
- spletno oglaševanje je še vedno neraziskano polje,
- manjši domači trg lahko spodbudi stranke k širjenju na nove trge in
- tudi oglaševalske agencije bodo propadale, s tem pa ustvarjale prostor za najboljše.

Na srečanju je bila tudi razglasitev zmagovalcev tekmovanja CommWorld CreativeAward 2009. To je nagrada za najbolj kreativna dela v mreži. S ponosom lahko povemo, da smo dobili bronasto priznanje za dva Mladinina Proglasa (finančna kriza in vandalizem). 

Srečanje smo sklenili z mislijo: »Recesija ne bo trajala večno in iz nje lahko pridemo še močnejši. Predvsem pa brez panike!«