Pomembnost zaupanja 08.05.2009
V današnjem finančnem položaju je zaupanje do velikih finančnih institucij pereč problem.
Recesija je razumljivo pomembno vplivala na stališča in mnenja potrošnikov. Največ nezaupanja so pridobile finančne storitve, naložbe in zavarovalne dejavnosti. Zanesljivost poslovanja tako predstavlja še bolj pomemben dejavnik, ki ga potrošniki pozorno spremljajo.
Po raziskavi podjetja Harris Interactive UK več kot tri četrtine sodelujočih meni, da sta varnost (82 %) in zaupanje (80 %) zelo pomembna. Pomembnost zaupanja je od prejšnje Harrisove raziskave naraslo za 6 %. Banke so se znašle v položaju, ko si potrošniki želijo več pozornosti in skrbi, čeprav v težkih finančnih časih vse manj verjamejo v tako imenovane mehke tehnike do potrošnikov.
Potrošniki bodo v prihodnosti še naprej iskali zaupanje v finančnih produktih. Zanimivo bo opazovati, kako se bodo finančne institucije z inovativnostjo lotevale ponovnega pridobivanja potrošnikovega zaupanja.
Več o rezultatih raziskave si lahko ogledate na : http://www.marketingweek.co.uk/cgi-bin/item.cgi?id=65087&d=259&h=263