Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Po pasjo hrano v trgovino? Ne, pod obcestni plakat. 01.04.2011

Težava pri oglasih je, da lahko hrano vedno samo gledamo, ne moremo pa je povohati ali okusiti. No, vsaj do zdaj je bilo tako.
V Nemčiji je GranataPet, proizvajalec pasje hrane, omogočil, da lahko psi oz. lastniki psov dobijo vzorec pasje hrane, ki dobesedno prileti iz obcestnega plakata, če se prijavijo prek Foursquera. Takšne akcije dajejo oglaševanju nov pomen.

Več o tem si lahko pogledate v videu na strani http://mashable.com/2011/03/29/german-billboard-dog-food-foursquare/

Če vam video v Internet Explorerju slučajno ne deluje, si ga lahko ogledate tudi na Youtubeu http://www.youtube.com/watch?v=t8dmjoqOOQo