Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Philips in skrita kamera 03.02.2011

Philips je v okviru kampanje ‘Is it possible to love your toothbrush’ povabil uporabnike zobne ščetke Sonicare na avdicijo za TV-oglas. A avdicija je bila dejansko zrežirana in uporabnike so snemali s skrito kamero od trenutka, ko so vstopili v studio.
S pomočjo pravih igralcev so jih želeli pripraviti do tega, da povedo dejanska občutja ob uporabi svoje zobne ščetke. Kasneje so jim seveda razkrili, zakaj gre.

Posnete filmčke si lahko pogledate na njihovi strani Facebook.com/philipssonicare, kjer lahko uporabniki tudi zastavljajo vprašanja, celoten filmček s pričevanji uporabnikov pa bo prikazan v Ameriki kot oglas. Uporaba skritih kamer ni novost, je pa odličen način, da ljudje pokažejo pristna čustva, brez pretvarjanj.

Imate vi radi svojo zobno ščetko?

Več o Philipsovi skriti kameri si preberita na http://www.campaignlive.co.uk/news/1049430/Philips-uses-hidden-cameras-film-customers/