Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Pet minut na dan za globok vdih in razmislek 07.01.2011

Preberite si zgodbo o ženski, ki je v svoji službi dala vse od sebe. Včasih je šla celo prek sebe, a ob tem žal tudi prek drugih.
Bila je ukazovalna, od drugih je pričakovala, da bodo delali tako kot ona in v njej ni bilo trohice timskega duha. Če veš, da imaš problem, ga lahko rešiš. Ker se ona tega ni zavedala pa ... je bila odpuščena. In tudi ko so ji razložili, v čem je bil problem, se ni kaj dosti vznemirjala.

Ljudje včasih ne vidimo, da delamo kaj narobe ali pa si tega nočemo priznati. Ne vzamemo si časa za razmislek o tem, kaj se nam je v določenem dnevu zgodilo. Zato si, preden odidete iz pisarne, vzemite nekaj minut, globoko vdihnite in sprocesirajte dogodke dneva. Ne pustite, da stvari bežijo mimo vas, ker vam bo morda nekoč še žal.

Trdo delo vsak ceni, o tem ni dvoma, ampak tisto, kar nas drži pokonci, ko vse drugo pade v vodo, so odnosi, zato jim posvetite pozornost, pa čeprav samo nekaj minut na dan, če vam čas več ne dopušča. Tako se je tudi ženska iz začetka zgodbe spremenila na bolje. In verjemite, bila je res trd oreh.

Več o tem na:
http://blogs.hbr.org/bregman/2011/01/the-best-way-to-use-the-last-f.html