Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Percepcija ženske lepote 12.02.2009

V medijih je veliko govora o tem, da ženske revije prodajajo izkrivljeno podobo o ženskah. Da sploh ne omenjamo moških revij. Toda ali je to res ali pa gre zgolj za govorice, ki so jih sprožile nezadovoljne ženske?
Poglejmo realne podatke, kako je podoba ženske v medijih res izkrivljena. Na Infoporn so izvedli raziskavo, kjer so primerjali povprečni ITM (indeks telesne mase) običajnih žensk in Playboyevih deklet. Rezultat, ki so ga odkrili, je, da se je ITM povprečne ženske v ZDA od leta1953 precej zvišal (z 22,2 na 26,8), medtem ko se je ITM Playboyevih deklet zmanjšal (z 19,4 na 17,6). 

Prav tako se je neverjetno povečal obseg prsi Playboyevih deklet in tudi tega ne moremo pripisati evoluciji. V ZDA letno izvedejo prek 350.000 plastičnih operacij na dojkah.

Dekleta v Playboyu pa so vse bolj videti kot androidi.

Več: http://www.wired.com/special_multimedia/2009/st_infoporn_1702