Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Originalnost 07.07.2011

Originalnosti ni. Tudi če mislite, da ste naredili original, morda ni, ker je posledica nečesa, kar se skriva v vaši podzavesti in vam je dalo idejo.
Poleg tega posameznik ne more biti originalen, ker je preveč prostorsko, časovno in še kako drugače omejen z različnimi dejavniki, ki mu včasih ne dopuščajo razmišljati zunaj okvirjev. Poleg tega nekoga, ki razmišlja drugače takoj napade truma ljudi in ga označi kot čudaka.

Prav tako je v poslu. Ekipe zberejo na kup izkušnje – svoje in tiste iz drugih praks ter pogledajo, kaj se je v preteklosti najbolje obneslo. Temu lahko prištejemo še ceno, ki mora biti seveda čim nižja in kot rezultat dobimo prevečkrat neoriginalne ideje.

Ločimo tudi več vrst originalnosti. Katere? Preberite si na http://www.futurelab.net/blogs/marketing-strategy-innovation/2011/07/originality.html