Oglaševanje v recesiji: da ali ne? 01.12.2008
Vedno ko pride do ekonomske krize, se dogaja, da oglaševalci režejo svoje proračune. Ali imajo prav?
To je odvisno od tega, za kakšno podjetje gre. Podjetja lahko razdelimo v tri kategorije:1. Podjetja, za katere je oglaševanje ključnega pomena
Oglaševanje jim je kot kisik – z njim rastejo, brez njega umrejo. Tu gre za podjetja naravnana k potrošniku kot so: fast food, maloprodaja, avtomobilska industrija … Če ste v teh panogah, lahko varčevanje pri oglaševanju prinese več slabega kot dobrega. Osredotočite pa se na oglaševanje, ki cilja na potrošnikovo obnašanje, ne na potrošnikov odnos.
2. Podjetja, za katere oglaševanje ni pomembno
Tu gre za podjetja iz panog, kot so: zavarovanja, vino, visoka tehnologija … Oglaševanje je lahko učinkovito, vendar ni ključnega pomena za posel. Če ste v tem poslu, je mogoče dobra ideja, da prihranite nekaj oglaševalskega denarja. Edini, ki bo to opazil, bo vaša oglaševalska agencija.
3. Podjetja nekje v sredini
Večina podjetij je nekje v sredini. Oglaševanje je včasih uspešno in ključnega pomena, včasih pa nepomembno in neučinkovito. Če ste v tem poslu, lahko z varčevanjem naredite veliko dobrega ali pa veliko slabega. Odvisno od tega, ali uporabljate prave kreativne in medijske strategije ob pravem času. Kar ste uporabljali lani, morda ni več učinkovito letos, zato potrebujete veliko razmisleka in trezno oko.
http://advertising.blog.com.mt/2008/11/14/advertising-in-a-recession-yes-or-no/