Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Oglaševanje na prodajnem mestu je učinkovitejše od znižanja cen 16.12.2008

V recesiji se zdi najboljša rešitev znižanje cen. Vendar raziskave kažejo, da to ni niti približno tako učinkovito orodje kot preprosto oglaševanje na prodajnem mestu.
Raziskava OgilvyAction, ki so jo izvedli med 6000 potrošniki po Ameriki, je pokazala, da je veliko več impulzivnih nakupov zaradi npr. enostavnih kartonskih označevalcev na koncu polic kot pa zaradi trenutnega znižanja cene. Tudi druge raziskave so pokazale, da so označbe na prodajnem mestu prinesle dvakrat več impulzivnih nakupov kot znižanje cene.

V raziskavi OgilvyAction so bili rezultati naslednji:
- 29 % potrošnikov impulzivno kupi neki izdelek, ki ga niso načrtovali ob prihodu v trgovino,
- na 24 % teh posameznikov je vplivalo označevanje v trgovini (npr. na koncu police),
- na 17 % teh posameznikov je vplivalo znižanje cene.

Raziskava je pokazala tudi, da 39 % potrošnikov ob prihodu v trgovino že ve, kateri izdelek bodo kupili, vendar znamko izdelka izberejo šele v trgovini. Od teh posameznikov je 31 % takih, ki se za določeno znamko odločijo zaradi označb v trgovini, in 28 % takih, ki se odločijo zaradi znižanja cene.

http://www.floorwindo.com/more.php?id=74