Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Od kupcev se lahko veliko naučite 10.06.2010

To verjetno veste vsi, ampak koliko izmed vas dejansko povpraša kupce za mnenje? Dobiti povratne informacije od kupcev je nujen del marketinga, ki ne vzame veliko časa, sploh če natanko veste, kaj želite s temi informacijami narediti.
Nekaj tehnik, s katerimi lahko pridobite informacije od kupcev:
  • Spletna anketa, ki je ni težko ustvariti, ni draga, povezavo do nje pa zlahka pošljete prek e-pošte ali jo objavite na spletu.
  • Oblikujte anketo, ki jo pošljete poleg naročenih izdelkov, informacije o njenem izpolnjevanju pa lahko zapišete na račun. Poleg tega lahko, če je le mogoče, kupcu ponudite manjšo nagrado ali popust pri nakupih v zameno za izpolnjeno anketo, tako boste zagotovo dobili tudi več odgovorov.
  • Organizirajte tekmovanje, s katerim spodbudite stranke, da vam podajo povratne informacije ali ideje, ki pozitivno prispevajo k vašemu poslu. 
Seveda je pri vsem tem zelo pomembno, da veste, katere informacije vam bodo prišle prav in po njih tudi vprašate kupce. Bistveno je, da se zavedate, da so kupci vaše največje bogastvo. 

Več o tem na http://marketing-expert.blogspot.com/2010/05/marketing-done-right-you-can-learn-lot.html