Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Obiskali smo sejem PSI v Duesseldorfu 15.01.2009

V petek, 9. 1. 2009, je zaprl vrata največji sejem promocijskih materialov in poslovnih daril.
Sejem PSI (http://www.psionline.de/) poteka vsaki dve leti v Duesseldorfu, v Nemčiji. To je sejem z več kot 900 razstavljavci. Sejemski prostor na malo manj kot 41 tisoč kvadratnih metrov je obiskalo skoraj 19.000 poslovnežev z vsega sveta.

Najbolj izstopajoča tematika letošnjega sejma so bili zeleni proizvodi – solarne elektronske naprave, biorazgradljivi materiali, ekopapirji, reciklirane torbe … Posebnost letošnjega leta so izdelki s certifikatom FSC (http://www.fsc.org/). Certifikat jamči, da pri proizvodnji izdelkov niso bila uporabljena nelegalno posekana drevesa.

Opazen je trend vedno večje ponudbe uporabnih izdelkov, ki jih je mogoče prilagajati (barvno, oblikovno…) že pri manjših količinah. Nekatere take proizvodno zahtevne izdelke je mogoče naročiti že v manjših količinah nad sto kosov. Še posebej je izstopala prisotnost promocijskih izdelkov za farmacevtsko industrijo in industrijo široke potrošnje (FMCG). Med vsemi promocijskimi izdelki še vedno močno prevladujejo izdelki iz tekstila. V EU naj bi predstavljali približno 40 odstotkov vseh promocijskih materialov, v ZDA pa celo slabih 60 odstotkov. Takoj za njimi so pisala in papirnati izdelki. Z obiskom sejma smo bili zadovoljni, saj smo videli nove trende in sveže ideje, ki nam bodo koristile pri našem delu.