Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Obiskali smo ISE 2009! 12.02.2009

V začetku februarja je v Amsterdamu potekal eden največjih sejmov s področja profesionalnih avdio, video in elektronskih integriranih sistemov v Evropi, ISE 2009 (Integrated Systems Europe). Ker smo vedno na sledi novim trendom, smo tam bili tudi mi.
Prepričali smo se, da so digitalni zunanji mediji prihodnost oglaševanja. V ZDA in azijskih državah so s tovrstnimi mediji že dodobra seznanjeni, v Evropi pa šele delamo prve korake na tem področju. Digitalni mediji oglaševalcu omogočajo hitro menjavo sporočil, s pomočjo ustrezne programske opreme pa tudi natančno doseganje ciljne skupine. Omogoča mu pregled, kje, kdaj in kolikokrat se je oglasno sporočilo pojavilo.

Nov izziv za marketinške agencije bodo predstavljale kreativne rešitve. Tako kot rešitve za obstoječe medije morajo biti tudi te prilagojene novemu načinu oglaševanja in komuniciranja – ne smejo biti preveč dinamične, prav tako pa ne preveč statične. Dobra novica: stroški produkcije so praviloma nizki. 

Oglaševanje na zunanjih digitalnih medijih večjega formata (LED-ekrani) je namenjeno predvsem grajenju blagovnih znamk in seznanjanju z novo ponudbo. Oglaševanje na prodajnem mestu poteka s pomočjo drugih digitalnih medijev (LCD in plazemski ekrani, digitalni totemi ipd.) in je namenjeno pospeševanju prodaje, prav tako pa informiranju in usmerjanju. Navdušili so nas predvsem kreativni načini uporabe medijev, ki jih je mogoče postaviti praktično kamor koli na objekte ali v prostor. Vse, kar potrebujete, je malce prostora in elektrika. 

Pri postavljanju sistemov so pomembni trije dejavniki: digitalni mediji (LED-ekrani, plazme, LCD-ji, stekla, folije…), podporna povezovalna tehnologija (oddajniki, sprejemniki, kabli ipd.) in programska oprema. Z veseljem smo ugotovili, da so digitalni mediji podjetja ONK Media iz Koreje, katerega zastopnik za Slovenijo je Kompas Design, na področju tehnologije kar nekaj korakov pred predstavljenimi izdelki. Navdušujoče je bilo tudi dejstvo, da so izdelki bistveno cenejši od obstoječih predstavljenih izdelkov, zato smo upravičeno optimistični, da bomo prav mi tisti, ki bomo postavili nove standarde na področju digitalnih medijev. 

Več o sejmu na http://www.iseurope.org/kcms/home.php