Novo oglaševanje je pogovor s potrošnikom 05.06.2009
Množično oglaševanje, ki je bilo zelo pogosto v prejšnjem stoletju, danes postaja vse bolj redko in vse bolj drago.
Z razcvetom interneta so postale možnosti oglaševalcev zelo široke in vse bolj pomembno postaja dvosmerno komuniciranje - pogovor.Pogovor s potrošnikom pa ima svoja pravila:
- Obstajati mora vzajemno spoštovanje med potrošnikom in oglaševalcem,
- Frekvenca komunikacije mora biti usklajena s potrošnikom,
- Hitrost komunikacije je visoka.
Seveda vzajemna komunikacija ni enostavna, saj pomeni neko novo prakso za oglaševalca. Komuniciramo pa ne samo z oglaševanjem, ampak s celotnim podjetjem od računovodstva do kadrovske službe in distribucije …
In vprašanje je samo, kdaj se boste pridružili tudi vi.
Več si lahko preberete na: http://www.adweek.com/aw/content_display/community/columns/other-columns/e3i331f30f79c3e3c745e54c7c0718e0f8f?pn=1