Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Novo oglaševanje je pogovor s potrošnikom 05.06.2009

Množično oglaševanje, ki je bilo zelo pogosto v prejšnjem stoletju, danes postaja vse bolj redko in vse bolj drago.
Z razcvetom interneta so postale možnosti oglaševalcev zelo široke in vse bolj pomembno postaja dvosmerno komuniciranje - pogovor.

Pogovor s potrošnikom pa ima svoja pravila:

- Obstajati mora vzajemno spoštovanje med potrošnikom in oglaševalcem,
- Frekvenca komunikacije mora biti usklajena s potrošnikom,
- Hitrost komunikacije je visoka.

Seveda vzajemna komunikacija ni enostavna, saj pomeni neko novo prakso za oglaševalca. Komuniciramo pa ne samo z oglaševanjem, ampak s celotnim podjetjem od računovodstva do kadrovske službe in distribucije …
In vprašanje je samo, kdaj se boste pridružili tudi vi.

Več si lahko preberete na: http://www.adweek.com/aw/content_display/community/columns/other-columns/e3i331f30f79c3e3c745e54c7c0718e0f8f?pn=1