Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Nov tip potrošnika? 24.06.2010

Pri spletnem marketingu se govori o tem, kako doseči potrošnike – kako jih doseči s spletnimi oglasi in kakšno vsebino pripraviti, da jih bo zanimala. Poleg tega jim moramo v pravem trenutku ponuditi prave izdelke in storitve – seveda s pravim sporočilom.
Študija, ki so jo pripravili v Euro RSCG, govori o novem tipu potrošnika. Potrošniki na zrelih trgih naj bi bili naveličani tega, da želijo podjetja vedno doseči nekaj več, ker to ustvarja neprestano napetost. Potrošniki so nasplošno nezadovoljni z družbo in tudi z lastnim življenjskih stilom. Seveda si potrošniki še vedno želijo več, a bolj v pogledu odnosov, ki se ustvarijo med potrošnikom in podjetjem, med samimi potrošniki ter potrošniki in širšo skupnostjo, ker to prinaša dolgoročno zadovoljstvo. 

Več o tem si preberite na www.marketingpilgrim.com/2010/06/the-new-consumer.html