Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Nezadovoljneži bodo vedno nasprotovali, ampak, a jih boste vi ves čas poslušali? 14.04.2011

Nasprotniki so povsod. V komentarjih pod objavami na spletu, elektronski pošti, blogih … Bojijo se sprememb in nasprotujejo vsem uspešnim. Verjetno samo zato, ker sami niso tako uspešni. Saj poznate rek, če bi ‘foušija’ gorela …
Vendar pa, ne smemo jih ignorirati in utišati debate. Tako bodo še glasnejši. Ne prizadevajte si tudi rešiti problem, bistvo ponavadi sploh ni v vas, ampak v pomanjkljivosti vaših nasprotnikov. Ne prizadevajte si ugotoviti, kdo stoji za izmišljenimi imeni, saj so se le redki pripravljeni podpisati s pravim imenom in priimkom.

So del našega vsakdana, če veste, da ne grešite, si ne jemljite k srcu, vseeno pa jih poslušajte in jih pomirite na miren način.

Več o tem na: http://www.marketingpilgrim.com/2011/04/cup-of-joe-haters-gonna-hate-are-you-going-to-listen.html