Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Nekaj nasvetov za organizacijo dogodkov 03.03.2011

Kaj je tisto, kar vam lahko olajša organizacijo dogodka?
  • Začrtajte rdečo nit in jo skomunicirajte. Iz bistva načrtujte potem vse drugo. Ob tem ne pozabite na povezave z vašo blagovno znamko in njeno izpostavitvijo.
  • Skrbno izberite govornike in jih primerno izobrazite. Ko enkrat začno govoriti, je prepozno za ukrepanje.
  • Pripravite marketinške materiale – letake, brošure, dostope do video posnetkov itd. Naj se o vas govori tudi po dogodku.
In kot vedno – pridobite čim več povratnih informacij, ne tavajte v temi in ne zaspite na lovorikah. Kot rečeno, naslednji dogodek ne bo enak prejšnjemu. Kaj pa če najpomembnejši govorec obleži na dan dogodka z 39 °C vročine? Improvizirajte. Vse ne more iti vedno po načrtih.

Več o tem na: http://marketing-expert.blogspot.com/2011/02/what-you-can-learn-from-managing-event.html