Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Nekaj nasvetov, s katerimi lahko dosežete spremembe 27.05.2010

Določene stvari in navade, kot je npr. kultura, zelo težko spremenimo. Velikokrat nas vodijo določena pravila, a še vseeno so potrebne kampanje, ki spremenijo določeno vedenje, ki se ne spremeni samo navzven, ampak tudi v srcih in glavah ljudi.
Najboljše kampanje, ki izzovejo spremembe, vsebujejo naslednje elemente:
  • Sporočila, ki si jih zapomnimo; mnogo trženjskih kampanj se začne s preprostim, čustveno prepričljivim sporočilom.
  • Zgodbe so prav tako močno orodje, saj si jih ljudje zapomnimo veliko lažje kot številke ali gole podatke in so močan motivator.
  • Akcijska orodja in vloge; v vsaki uspešni kampanji so jasno določeni koraki, ki jih vsak udeleženec lahko naredi, četudi se na koncu pričakuje kompleksnejša sprememba.
  • Imeti moramo dobre poslovne partnerje; potrebujemo veliko dobaviteljev, zaveznikov.
  • Dejanje, ki vzpodbudi akcijo; trenutek resnice, ko se določeno dejanje prenese tudi v akcijo.
Več o tem in o nekaj praktičnih primerih uporabe teh elementov si lahko preberete na: http://blogs.hbr.org/kanter/2010/05/five-tips-for-leading-campaign.html