Nekaj nasvetov, s katerimi lahko dosežete spremembe 27.05.2010
Določene stvari in navade, kot je npr. kultura, zelo težko spremenimo. Velikokrat nas vodijo določena pravila, a še vseeno so potrebne kampanje, ki spremenijo določeno vedenje, ki se ne spremeni samo navzven, ampak tudi v srcih in glavah ljudi.
Najboljše kampanje, ki izzovejo spremembe, vsebujejo naslednje elemente:
- Sporočila, ki si jih zapomnimo; mnogo trženjskih kampanj se začne s preprostim, čustveno prepričljivim sporočilom.
- Zgodbe so prav tako močno orodje, saj si jih ljudje zapomnimo veliko lažje kot številke ali gole podatke in so močan motivator.
- Akcijska orodja in vloge; v vsaki uspešni kampanji so jasno določeni koraki, ki jih vsak udeleženec lahko naredi, četudi se na koncu pričakuje kompleksnejša sprememba.
- Imeti moramo dobre poslovne partnerje; potrebujemo veliko dobaviteljev, zaveznikov.
- Dejanje, ki vzpodbudi akcijo; trenutek resnice, ko se določeno dejanje prenese tudi v akcijo.