Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ne čakajte, da pride pravi posel do vas 03.12.2009

Morda najpomembnejši dejavnik za uspeh podjetja je, da zagotovi močan in kakovosten pretok poslov. Toda najboljši posli včasih izhajajo iz situacije, ko je bilo priložnost treba le ustvariti.
Vodje prevečkrat čakajo, da se prava ideja ali pravi posel pojavi kar sam od sebe, in so mnenja, da bodo pripravljeni, ko ta posel pride. To je precej pasiven pristop. Uspešni poslovneži in vlagatelji so proaktivni lovci, ki ideje ustvarjajo tudi tam, kjer morda sploh še ne obstajajo. Sposobni so tudi obvladovati večpomenskost, saj globoko v sebi verjamejo in razumejo, da začetek morda ne bo popoln. To je lahko sredstvo za dosego večjega cilja.


Oglejte si tudi zanimive praktične primere na:
http://blogs.harvardbusiness.org/tjan/2009/11/dont-wait-for-the-right-deal-t.html?cm_re=homepage-112509-_-body-middle-tert-_-voices