Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Nasveti za oglaševanje v recesiji 2009 14.01.2009

Raziskovalna družba Nielsen je predstavila napovedi za oglaševanje v letu 2009 in jih naslovila s »Previdno«. Po njihovem mnenju je recesija pridobila polne razsežnosti, zato bodo Američani več ostajali doma in se igrali s svojimi tehnološkimi pripomočki. Po pričakovanju bodo začeli paziti na izdatke in bodo kupovali izdelke in storitve, ki jim obljubljajo racionalne prednosti …
Glavne ugotovitve za potrošnike …

-      Poraba bo na splošno manjša.
-      Porabniki se bodo osredotočili na izdelke, ki jim bodo ponujali »racionalne prednosti«.
-       Pričakuje se povečana poraba na področjih »online« mobilnih produktov in izdelkov za domačo zabavo.
-       Porabniki, proizvajalci in prodajalci se bodo omejili na nujne stvari.
-       Okrepilo se bo »zeleno gibanje«, vendar ne zaradi skrbi za okolje, ampak zaradi prihrankov.

Tržniki se bodo osredotočili na vrednost …

-      Proizvajalci se bodo osredotočili na okoljevarstvena področja, kjer bodo lahko tudi prihranili. Primer je bolj učinkovito pakiranje.
-       Trgovci bodo skušali spodbujati plačevanje z gotovino, tako da bodo povišali provizije za plačevanje s kreditnimi karticami ter ponujali popuste za plačevanje z gotovino.
-       Da bi spodbudili prodajo brez zniževanja cene, bodo tržniki ponujali več kuponov z različnimi bonitetami. Kuponov ne bodo ponujali samo po tradicionalni poti, ampak tudi v trgovini, prek e-pošte in celo prek mobilnih telefonov.

Nekaj priložnosti za 2009 …

-       Mobilni telefoni bodo še naprej prevzemali funkcije računalnika in interneta.
-       Mobilni telefoni, zasnovani kot multifunkcijske naprave, bodo privabljali vse več kupcev.
-       Vse več 3D-filmov bo v kinematografe privabljajo vse več ljudi, kar je dobra novica tudi za proizvajalce pokovke.
-       Tržniki lahko prihranijo, tako da obudijo nekatere stare znamke, namesto da bi ustvarjali drage nove.
-       Posamezniki, starejši od 25 let, bodo »napadli« trg SMS-sporočil, kjer trenutno prevladujejo najstniki. To je velika priložnost za marketing prek kratkih sporočil SMS.
-       Višje cene hrane v restavracijah in dražja pripravljena hrana bodo posameznike spodbudile, da bodo kuhali doma. Zato se predvideva, da se bo povečala prodaja moke, olja in tudi gospodinjskih pripomočkov.
-       Predvideva se povečanje prodaje knjig za samopomoč.


Na splošno se pričakuje, da se bo oglaševanje zmanjšalo, razen v novih in spletnih medijih.


Več: http://advertising.suite101.com/article.cfm/advertising_tips_for_2009_recession