Nasveti za oglaševanje v recesiji 2009 14.01.2009
Raziskovalna družba Nielsen je predstavila napovedi za oglaševanje v letu 2009 in jih naslovila s »Previdno«. Po njihovem mnenju je recesija pridobila polne razsežnosti, zato bodo Američani več ostajali doma in se igrali s svojimi tehnološkimi pripomočki. Po pričakovanju bodo začeli paziti na izdatke in bodo kupovali izdelke in storitve, ki jim obljubljajo racionalne prednosti …
Glavne ugotovitve za potrošnike …- Poraba bo na splošno manjša.
- Porabniki se bodo osredotočili na izdelke, ki jim bodo ponujali »racionalne prednosti«.
- Pričakuje se povečana poraba na področjih »online« mobilnih produktov in izdelkov za domačo zabavo.
- Porabniki, proizvajalci in prodajalci se bodo omejili na nujne stvari.
- Okrepilo se bo »zeleno gibanje«, vendar ne zaradi skrbi za okolje, ampak zaradi prihrankov.
Tržniki se bodo osredotočili na vrednost …
- Proizvajalci se bodo osredotočili na okoljevarstvena področja, kjer bodo lahko tudi prihranili. Primer je bolj učinkovito pakiranje.
- Trgovci bodo skušali spodbujati plačevanje z gotovino, tako da bodo povišali provizije za plačevanje s kreditnimi karticami ter ponujali popuste za plačevanje z gotovino.
- Da bi spodbudili prodajo brez zniževanja cene, bodo tržniki ponujali več kuponov z različnimi bonitetami. Kuponov ne bodo ponujali samo po tradicionalni poti, ampak tudi v trgovini, prek e-pošte in celo prek mobilnih telefonov.
Nekaj priložnosti za 2009 …
- Mobilni telefoni bodo še naprej prevzemali funkcije računalnika in interneta.
- Mobilni telefoni, zasnovani kot multifunkcijske naprave, bodo privabljali vse več kupcev.
- Vse več 3D-filmov bo v kinematografe privabljajo vse več ljudi, kar je dobra novica tudi za proizvajalce pokovke.
- Tržniki lahko prihranijo, tako da obudijo nekatere stare znamke, namesto da bi ustvarjali drage nove.
- Posamezniki, starejši od 25 let, bodo »napadli« trg SMS-sporočil, kjer trenutno prevladujejo najstniki. To je velika priložnost za marketing prek kratkih sporočil SMS.
- Višje cene hrane v restavracijah in dražja pripravljena hrana bodo posameznike spodbudile, da bodo kuhali doma. Zato se predvideva, da se bo povečala prodaja moke, olja in tudi gospodinjskih pripomočkov.
- Predvideva se povečanje prodaje knjig za samopomoč.
Na splošno se pričakuje, da se bo oglaševanje zmanjšalo, razen v novih in spletnih medijih.
Več: http://advertising.suite101.com/article.cfm/advertising_tips_for_2009_recession