Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Nastanek nove celostne grafične podobe Združenja Managerjev Slovenije 16.07.2009

20. februarja smo prejeli brif Združenja Manager, v katerem so bila podana izčrpna predstavitev združenja, analiza stanja podobnih združenj doma in po svetu ter pogoji za sodelovanje na razpisu.
Preučili smo »konkurenco« in zapisali vrednote, ki jih mora novi CGP Združenja Manager izražati:
- ugled,
- moč,
- izkušenost,
- povezovalnost,
- strokovno odgovornost,
- tradicijo,manager,
- solidarnost,
- verodostojnost.

Pred nami je bil izziv, za katerega smo imeli na voljo mesec dni, kar pa je že pravo razkošje v našem poslu. 

Dobre stvari rabijo svoj čas

Lotili smo se risanja prvih skic novega znaka, ki bo moral postati prepoznaven element Združenja Manager.
Med več različnimi smermi nam je ena takoj padla v oko. Že prvi osnutek je povedal vse, kar smo želeli z znakom sporočati. Gre za zgodbo, ki močno poudari prednosti povezovanja in se ponaša z energijo rasti, tradicije in stabilnosti.  

Poosebljanje energije managerja in združenja

Znak je velika tiskana črka M s krili. V njem lahko prepoznamo energijo dveh puščic, ki skupaj segata po višjih ciljih. Prav moč takšnega sodelovanja na najvišji ravni prinaša med managerji bolj gotovo prihodnost. Puščici v svojem stiku formirata črko M in izražata sodelovanje na različnih ravneh, tako med gospodarstvom in negospodarstvom kot med izkušnjami in mladostjo in še bi lahko naštevali. Znak v svojem vrhnjem delu simbolizira krivuljo rasti in padcev, kar povzema dinamičnost ekonomije. V njem je zgodba o ustvarjanju rasti in pripravljenosti na padce. Krila v znaku predstavljajo sposobnosti članov društva, ki s svojo energijo dajejo polet slovenskemu gospodarstvu. 

Kar dve predstavitvi

V drugi krog smo se uvrstili še z dvema drugima agencijama. Povabila na predstavitev nove celostne podobe v živo smo bili zelo veseli, vendar je bila to šele tretjina poti. Hrabrilo nas je dejstvo, da so člani fokusnih skupin začutili energijo in prepoznali zgodbo našega predloga. Prezentacija pred izborno komisijo Združenja Manager je potekala gladko in z znakom nam je uspelo prepričati člane komisije. To pa še ni bil konec, saj smo morali prepričati še upravni odbor združenja. Predstavitev je morala biti kratka in jedrnata. In uspela je. Energija in zgodba nove celostne podobe Združenja Manager sta še enkrat z nekaj naše pomoči opravili svoje delo.

Preberite si celoten članek o spremembi celostne podobe Združenja Manager objavljen v reviji MQ. Povezava na članek