Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Naklada revij raste, časopisi v težavah 02.03.2009

V Franciji je predsednik Nicolas Sarkozy objavil načrt, da bo vsem francoskim najstnikom za 18. rojstni dan podaril brezplačno naročnino za eno leto na časopis po njihovi izbiri. Ta 770 milijonov $ vreden projekt je lep poskus, da bi dvignili padajočo branost časopisov in odvrnili najstnike z interneta.
V Veliki Britaniji ugotavljajo, da kljub vsemu niso tako slabi časi za tisk. Naklade revij so v povprečju narasle za skoraj 4 % v zadnjih šestih mesecih leta 2008 (na več kot 81 milijonov). Vendar je večina tega porasta zaradi novih brezplačnih revij. Večina velikih revij opaža upad prodaje in prav tako upad oglaševalskega prihodka. Vogue npr. je zabeležil 20-odstotni upad oglaševalskih strani za prve mesece leta 2009.

Vanessa Clifford, direktorica Mindshare U.K., pravi, da so vsi v panogi prepričani, da so bili zelo uspešni, če so imeli v lanskem letu samo 5-odstotni upad prodaje oglasnega prostora. Naročniki se ne obračajo stran od tiska, vendar se budgeti manjšajo in naročniki iščejo vrednost. 

Pri časopisih je slika še bolj resna. Oglaševalski prihodki so se v letu 2008 zmanjšali za 11 % v, pri nekaterih časopisih celo do 40 %. News International, založnik The Times in The Sun, je pravkar odpustil 65 zaposlenih. Naročniki se vse raje odločajo za najbolj znane časopise in za polstranske namesto celostranskih oglasov. 

Več: http://adage.com/mediaworks/article?article_id=134797