Najbolj prizadeta so finančna podjetja 24.09.2009
Po raziskavi Interbrand 2009 Best Global Brand Study v letošnjem letu American Exspress še zmeraj ostaja najmočnejša finančna blagovna znamka.
Veliko finančnih blagovnih znamk se je odločilo, da sprejme državno pomoč, kar je posledično vplivalo na manjše vložke v marketingu in s tem slabšo pozicijo na sami lestvici. Tako je banka Citi zdrsnila z 19. mesta na 36. mesto na lestvici BGB v letu 2009.Raziskava je prikazala, da so na vrhu lestvice BGB v letošnjem letu ista podjetja, kot so bila v letu prej. Coca-Cola tako ostaja na vodilnem mestu.
Študija kaže zanimivo razdelitev med blagovnimi znamkami, kot so Wrigley, Nestle in Cambell’s, pa tudi tistimi, najbolj prestižnimi, kot so Gucci, Hermes in Polo Ralph Lauren.
Več o raziskavi si lahko preberete na:
http://www.brandrepublic.com/Discipline/Marketing/News/939187/Financial-brands-hardest-hit-Interbrands-global-brand-survey/