Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?
Tesco in božični popusti  01.12.2011 Tesco zopet navdušuje z božično kampanjo, v kateri poudarja ... kaj drugega kot popuste. Izdelkov pa tudi po koncu praznikov ne bodo vrnili na prvotne cene.
Ste lahko hitrejši od tega oglasa?  11.11.2011 Asics je – tako kot že velikokrat – v času newyorškega tekaškega maratona animiral in zabaval naključne mimoidoče. Tokrat na podzemni postaji Columbus.

Naj vaši kupci govorijo zgodbe 01.12.2011

Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Kupci so vedno tisti, ki bodo o vas in vašem izdelku govorili zgodbe, seveda, če jih pripravite do tega.

Več o tem si preberite na http://www.chrisbrogan.com/your-customers-are-always-the-story/

In če ste prepričani, da vas ob gledanju oglasov privlači samo izdelek in da je zgodba le balast, si oglejte naslednji posnetek, zagotovo boste spremenili svoje mnenje: http://www.wimp.com/dadscar/