Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Naj vas žene kreativnost 03.09.2010

Čeprav se mnogo podjetij spoprijema z zmanjšanjem proračunov, to še ne pomeni, da ne morete z manj doseči boljših rezultatov – le razmišljati morate bolj kreativno, drzno in zunaj okvirov.
Večina podjetij še vedno uporablja klasične medije – TV, radio, tisk, ker je preverjeno, da delujejo, a včasih lahko z manj denarja dosežete več ciljnega občinstva tudi po drugih, inovativnejših poteh. Priložnosti so vse okoli nas, le izkoristiti jih je treba. 

Več o tem na
http://www.b2bm.biz/blog/2010/08/let-creativity-be-the-driver.html.