Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Naj se ljudje navadijo na vaše podjetje 07.07.2011

Zakaj mislite, da ste pri delu učinkoviti? Seveda, pomembne so vaše komunikacijske sposobnosti, izkušnje itd., a štejejo tudi navade. Nekaj vam pride v kri, zato to delate dobro (seveda, če ste ob tem zbrani) in hitro. Pri tem pomaga tudi urejeno delovno okolje. Ok, nekateri morate imeti nered, drugače ne gre :).
In ko se enkrat kupec navadi na vaše podjetje, je to zmaga za vas. Že npr. pri zamenjavi spletne strani kupca zmedete, nekaj se more naučiti na novo in takrat lahko tudi pomisli, kaj pa če ima konkurent prijaznejšo spletno stran? Večkrat ko kupec določeno stvar ponovi, prej se bo navadil na vas, zato mu dajte priložnost, da to stori.

Tisti, ki so navajeni na vaše konkurente, niso izgubljen primer. Najti morate način, kako to navado spremeniti. Seveda, tudi konkurenca prekinja vaše :).

Več o tem na http://blogs.hbr.org/cs/2011/06/make_your_company_a_habit.html