Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Naj priporočila govorijo namesto vas 22.07.2010

Vedno več je strank, ki pred nakupom iščejo pozitivna mnenja drugih strank.
Pozitivna mnenja prikažejo sliko o tem, da ste držali svoje obljube pri komuniciranju blagovne znamke in tudi:
  • potrdijo kvaliteto in verodostojnost blagovne znamke,
  • prikažejo, kako lahko vaši izdelki in storitve rešujejo težave in izboljšujejo življenja drugih,
  • razširijo doseg do strank s tem, da obstoječe stranke objavljajo mnenja na različnih spletnih straneh,
  • lahko se uporabijo kot dodatna vsebina za vašo spletno stran, e-novice, oglasni material ipd., seveda s privoljenjem avtorja
Mnenje strank lahko pridobite na različne načine, pomembno je, da preprosto navdušite stranke za to, da podajo svoje mnenje. Poglejmo si nekaj teh poti:
  •  najprej poizvedite, kje vaše stranke že sedaj objavljajo mnenja o vaših izdelkih in storitvah,
  •  prosite za mnenja na različnih kanalih – prek e-novic, spletne strani, Facebooka, Twitterja …,
  •  zberite mnenja takoj po razprodajah, ko so izkušnje še sveže.
Vaše stranke naj svoje mnenje vedno podajo same in jim v zameno ne ponujajte daril predčasno, raje se zahvalite ali ponudite darilo po tem, ko je mnenje že objavljeno. 

Vedno upoštevajte mnenja strank, tako dobra kot tudi slaba. Popravite, kar ste naredili narobe, in s pomočjo dobrih kritik odkrijte potencialne priložnosti. Svoj posel lahko sami hvalite, a tehtnica se bo hitreje nagnila na vašo stran, če bodo stranke prebrale pozitivno mnenje drugih – preverjeno!

 Več o tem na http://www.entrepreneur.com/marketing/onlinemarketing/article207254.html