Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Naj bo vaše življenje eksperiment 20.08.2010

Najboljši način, kako obvladati situacijo, v kateri nimate popolnoma nobene moči glede tega, kaj se bo zgodilo, je, da pozabite na to in se prepustite osebi, ki jo ima.
Tako kot avtor članka, ki je želel vrniti izdelek, ki je sicer deloval čisto v redu, za kar bi ob vrnitvi moral tudi plačati 20 % prvotne cene izdelka. Kaj narediti? Se zlagati, da je bilo z izdelkom nekaj narobe, ali se enostavno prepustiti dobri volji prodajalca oz. tistega, ki odloča o tem, da nam ne bi zaračunal teh 20 %? Avtor se je odločil, da bo povedal resnico in prosil odgovorno osebo, da mu ne zaračuna provizije, čeprav ima vso pravico, da to stori, ker izdelka ne morejo več prodajati kot novega. Ker je bil avtor članka tiho in se ni prepiral s prodajalcem, je bilo temu očitno tudi malo nerodno in tako se je odločil, da mu res ne zaračuna provizije.

Eksperimentirajte v življenju. Če nekaj ne deluje, se iz tega lahko kaj naučite in drugič poskusite nekaj novega. Tvegajte, mogoče vam res ne bo uspelo, a že to, da storite nekaj, kar drugače ne bi, je korak naprej. 

 Več o tem na:
http://blogs.hbr.org/bregman/2010/08/it-was-an-experiment-i.html