Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Naj bo enostavno … 11.11.2008

Prazen prostor v oglasih je zelo pomemben.
Najverjetneje se ena največjih polemik v zgodovini oblikovanja vrti okrog praznega prostora (»whitespace«) v oglasih. S stališča naročnika se prazen prostor zdi kot potrata denarja: »Če sem ga plačal, ali ga ne bi moral tudi uporabiti?« Vendar s stališča oblikovalca le-ta igra ključno vlogo v dobrem dizajnu. Tudi za gledalca je ta zelo pomemben, saj bel prostor ustvari okvir in omogoči, da oko zajame vse elemente dizajna.

Tu se ustvari tudi vprašanje, kako donosen je ta prazen prostor. Če si samo zamislite oglase za npr. Apple. Njihovi oglasi so običajno sestavljeni iz 2-4 elementov enostavno razporejenih na strani, kar omogoča, da pravo sporočilo pride v ospredje. Dizajn je enostaven, besede so močne, bel prostor prevladuje.

http://insearchofdesign.com/?p=73