Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Mogoče vaša blagovna znamka potrebuje le… čarobno noto 07.01.2010

Vse ideje izvirajo iz nečesa čarobnega. Prav tako percepcija o izdelkih in storitvah, ki jih dnevno uporabljamo. Tako meni marketinški bloger Paul Cash.
Včasih se zdi, da gre res lahko za čarovnijo, saj se ideje pojavijo nenadoma, iz ničesar, ter krojijo svet okoli nas. Odpirajo nove poti razmišljanja in spodbujajo našo ustvarjalnost. Čarobno noto lahko opazimo v vsakdanjem življenju na primer v tem, kako se izražamo, obenem pa z njo bogatimo svoj svet s svobodo pretoka informacij prek interneta. Potrebujemo jih, če želimo z domiselnostjo konkurirati finančno močnejšim konkurenčnim blagovnim znamkam. Najbolj magična pa se še vedno zdi preprosta beseda »zmorem«.
 
Več na: http://www.b2bm.biz/blog/2009/11/every-brand-needs-a-magic-noti.html.