Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Moč pozitivnih imen 05.05.2011

Večina ne da veliko na imena izdelkov. Zobna pasta je zobna pasta in avto je avto. Raznih sladic in kolačev je že nešteto in ne zdijo se vam več zanimivi. Dokler niso prišli muffini.
Ha, to pa je druga zgodba. Če se pogovarjamo o hladnih testeninah z zelenjavo, sirom in mesom, se nam to ne zdi ravno zdravo, če pa te sestavine poimenujemo solata, pa je slabe vesti manj.

Če vaši izdelki vsebujejo manj privlačne vsebine, jih skušajte poimenovati ali zapakirati malo drugače in bolj kreativno. Ampak POZOR - ne obljubljajte nečesa, kar ni resnično, in ne zavajajte.

Več o tem na: http://www.futurelab.net/blogs/marketing-strategy-innovation/2011/04/power_positive_names.html