Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Moč besedil 04.03.2010

Kaj je komercialna televizija? Če ste pomislili na vizualno in zvočno pojavljanje nečesa, na primer prizorov, zvoka, glasbe, ljudi, barv ipd., imate prav. Ko pa si ogledujete kakšnega od nekomercialnih oglasov, lahko opazite, da se razlikuje od oglasov, ki jih gledamo vsak dan.
V njem ne boste zasledili psov, konjev ali opic, tudi ne pokrajine, hitrih avtomobilov in čudovitih žensk. V bistvu se v takšnih oglasih ljudje večinoma sploh ne pojavljajo. Z izjemo majhnih dodatkov je edini grafični element oglasa logotip podjetja ter kratko in jedrnato besedilo, ki prepriča.

Primer takšnega oglasa si lahko ogledate na:

www.futurelab.net/blogs/marketing-strategy-innovation/2010/02/power_text.html