Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

»Megabrendi« 11.09.2009

Kadar pomislimo na globalne blagovne znamke, nam hitro pridejo na misel Coca Cola, Budweiser in Cheerios. Res je, da govorimo o močnih znamkah, vsaj kar se tiče njihove razpršenosti po celem svetu in obsega prodaje. Vendar je njihova ponudba precej omejena.
Pomen besede »megabrend« je različen za potrošnika ali prodajalca. Nanaša se predvsem na moč blagovne znamke in razširitev kapitala. Na primer, Crest je tradicionalno znan kot vodilna blagovna znamka zobne paste. Toda pred nekaj leti se je matično podjetje P&G odločilo za razširitev palete izdelkov za ustno higieno, kot so zobne ščetke, ustne vodice in belilni preparati.

Vsekakor se zdi lažje uvesti popolnoma nov sorodni izdelek v obstoječo blagovno znamko, kot narediti novo blagovno znamko. Toda zavedati se je treba, da je uvajanje strategije »megabrendinga« veliko bolj zapleteno, saj lahko obstoječi močni blagovni znamki naredimo več škode kot koristi.

Več si lahko preberete na:
http://www.brandweek.com/bw/content_display/news-and-features/packaged-goods/e3i295a6fb278def9388321676ff6b834ad