Med recesijo usmerite vse v marketing 03.07.2009
Vse bolj pogosto smo priča upadanju naročil in vse počasnejšemu odzivanju naših kupcev. V teh časih vsi pričakujemo, kaj se bo zgodilo in iščemo simptome recesije.
Prišel je čas, ko moramo zaposlenim posvetiti zelo veliko pozornosti, saj le motivirani in kreativni ljudje lahko zadržijo obstoječe potrošnike in pridobijo nove potencialne kupce. In zares drži, da je v času recesije najbolje vse usmeriti v marketing.Tukaj je nekaj predlogov:
1. Povečajte stik in komunikacijo s strankami
2. Začnite iskati nove trge
3. Vlagajte v svoje zaposlene
4. Nagrajujte in poudarjajte majhne dosežke
5. Verjemite v svoje vrednote
Časi gospodarskih izzivov so tisti, ki ločijo zmagovalce od zgub in prav zmagovalci se zavedajo dejstva, da visoko kakovostne izdelke naredijo ljudje, ki jim je potrošnik zelo pomemben.
Več si lahko preberete na:
http://blogs.harvardbusiness.org/kanter/2009/04/in-a-recession-put-everyone-in.html?loomia_ow=t0:s0:a38:g26:r2:c0.084235:b24603764:z6