Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Med recesijo usmerite vse v marketing 03.07.2009

Vse bolj pogosto smo priča upadanju naročil in vse počasnejšemu odzivanju naših kupcev. V teh časih vsi pričakujemo, kaj se bo zgodilo in iščemo simptome recesije.
Prišel je čas, ko moramo zaposlenim posvetiti zelo veliko pozornosti, saj le motivirani in kreativni ljudje lahko zadržijo obstoječe potrošnike in pridobijo nove potencialne kupce. In zares drži, da je v času recesije najbolje vse usmeriti v marketing.

Tukaj je nekaj predlogov:

1. Povečajte stik in komunikacijo s strankami
2. Začnite iskati nove trge
3. Vlagajte v svoje zaposlene
4. Nagrajujte in poudarjajte majhne dosežke
5. Verjemite v svoje vrednote

Časi gospodarskih izzivov so tisti, ki ločijo zmagovalce od zgub in prav zmagovalci se zavedajo dejstva, da visoko kakovostne izdelke naredijo ljudje, ki jim je potrošnik zelo pomemben.

Več si lahko preberete na:
http://blogs.harvardbusiness.org/kanter/2009/04/in-a-recession-put-everyone-in.html?loomia_ow=t0:s0:a38:g26:r2:c0.084235:b24603764:z6