Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Marketinški nauki iz steklenice vina 19.02.2010

Vedno stremimo za dobrimi marketinškimi nauki. Zanimiva je povezava steklenice vina in marketinga, ki vsekakor pritegne pozornost, saj imajo nalepke na steklenicah le malo prostora za velika marketinška sporočila, ki pa morajo kupce vseeno prepričati k nakupu.
Kaj torej prodaja vino? Katere so tiste trženjske strategije, ki kupce prepričajo k nakupu določene vrste vina? Vsekakor so to nalepka na steklenici, oblika in velikost steklenice, cena ter sloves.


Več o povezavi marketinga in steklenice vina preberite na:
http://marketing-expert.blogspot.com/2010/01/marketing-lessons-from-good-bottle-of.html